Din forretning er vores …

… kæphest. Som fagnørder elsker vi systemerne, men vores store passion er kundesamarbejdet. BDL er heldigvis beriget med mange langvarige kunderelationer.

Vi er stolte af vores brede kundeportefølje, som vi har opnået gennem anbefalinger og netværk – og udviklet gennem mange års tætte samarbejdsrelationer.

Dan Østergaard-Poulsen
Salgschef

+45 22 90 60 00
dop@bdl.dk

Mød vores samarbejdspartnere!

AGR forvandler det uforudsigelige til det forudsigelige med kraftfuld og brugervenlig lageroptimeringssoftware.

AGR har med sine 25 års erfaring, i samarbejde med +300 kunder globalt skabt et perfekt værktøjssæt, der giver dig mulighed for at skabe vækst i din virksomhed.

Opret problemfrit forbindelse til Microsoft Dynamics 365 Business Central og udvinder dets data for at give dig de oplysninger og den indsigt, du har brug for ift. forecasting og vareflowstyring.

Continia Software er Global leverandør af finansløsninger indbygget direkte i Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV. Det betyder helt enkelt reduceret kompleksitet samt brugergrænseflader og arbejdsrutiner, som du allerede er bekendt med.

I dag benytter mere end 15.000 Microsoft Dynamics 365 BC/NAV-brugere aktivt en eller flere Continia-løsninger til at accelerere og automatisere administrative finansprocesser.
Læs mere om Continias løsninger her.

 

 

 

 

Expandit er en af de førende på rollebaserede softwareløsninger til at understøtte og effektivisere processer i service-, bygge- og installationsbranchen.

Softwaret er dansk udviklet og har været på markedet i mere end 20 år. Det gør Expandit til specialister i både service og integrationer til Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV.

Opnå driftsmæssig fleksibilitet med Visuel planlægning, når du bruger Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV.

NETRONIC tilbyder en omfattende pakke af visuelle planlægningsudvidelser og apps til Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV.

Visuelle planlægningsapps hjælper Business Central / NAV-brugere med produktionsplanlægning samt med projekt- og ressourceplanlægning.

nShift hjælper dig med dine leveringsprocesser ved at gøre det enklere, mindre tidskrævende og billigere at sende pakker eller paller til dine kunder.

nShifts hovedfokus er Delivery Management. nShifts udvikler og sælger softwareplatformen, der omfatter alle stadier i forsendelse og levering, og tilbyder en integreret, bæredygtig og komplet leveringsløsning.

NxM EDI er en standardiseret digital struktur til udveksling og håndtering af salgs- og købsdokumenter, varekataloger samt avanceret Intercompany i Microsoft Dynamics.

NxM EDI modulerne muliggør den fulde udnyttelse af hele potentialet i Microsoft Dynamics 365 BC / Dynamics NAV, samtidigt med at det fremmer en effektiv og smart dataudveksling mellem samhandelspartnerne.

Kravene til betalingssystemer on- / offline stiger. Særligt ønske om ægte realtidsopdaterede integrationer mellem forskellige systemer er øget gennem de seneste år.

PosOne laver RPA´er for automatisk bogføring, hvor data flyder automatisk mellem integrerede systemer.

De primære systemer, det skaber forbindelse imellem, er kassesystem, økonomisystem, webshop og loyalitetsmoduler.

Send til hele verden på tværs af transportører fra én løsning. Shipmondo løfter din fragthåndtering til det næste niveau. Uanset størrelsen på din virksomhed kan Shipmondo’s fragtløsning opfylde dit behov.

Shipmondo hjælper dig hver eneste dag med at spare både tid og penge. Integration med Shipmondo opfylder din virksomheds workflow med en nem ordre- og fragthåndtering.

SmartTID tilbyder en enkle og fleksible løsninger til tidsregistrering. Løsningn virker til alt fra fastmonterede terminaler eller tablets til mobile løsninger via smartphone apps.

Systemet indeholder en masse features lige fra timeregistrering til en overenskomstmotor, der holder styr på alle virksomhedens overenskomster inkl. special- og lokalaftaler samt reglementer for jeres ansatte.

Administrative opgaver inden for økonomi kan SmartTID også, da systemet kan integreres med både løn og Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Optimer dine lagerprocesser – få understøttet dine arbejdsprocesser på lageret og integrer til standardfunktionerne i Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV med Mobile WMS.

Du får en WMS-løsning med en fantastisk grafisk brugergrænseflade, der er nem at bruge, og som kan konfigureres til at passe til den enkelte brugers behov.

TRASER Software udvikler løsninger ’oven på’ Microsoft Dynamics Business Central til landbrugs- og byggeindustrien.

TRASERs færdigheder i softwareteknologier og viden om maskinindustrien giver dem mulighed for at skabe forbindelser og skabe større succes. Deres løsninger er udviklet i samarbejde med forhandlere, producenter og leverandører, hvilket resulterer i stærke forbindelser.

TrueCommerce hjælper primært detail, produktion og engroshandel virksomheder med opnåelse af en effektiv og automatiseret samhandel med kunder og leverandører.
Elektronisk udveksling af ordrer, fakturaer og andre vigtige forretningsdokumenter (EDI) – med integration direkte til Microsoft Dynamics 365 Business Central / Dynamics NAV.

Udover EDI tilbyder TrueCommerce en lang række løsninger til online B2B-handel, så du kan styrke dit salg gennem flere onlinekanaler og styre alt fra én samlet platform.

Software giver den største fordel, når den er justeret. Derfor integreres YAVEONs løsninger problemfrit.

  • Problemfri integration
  • Ingen isoleret opløsning
  • Smidige forretningsprocesser
  • Tilslutning til mange andre systemer mulig

YAVEON GmbH findes på 6 lokationer med 200+ medarbejdere og et globalt partnernetværk. Over 750 tilfredse kunder nyder godt af deres mange års erfaring og den maksimal kvalitet YAVEON står for.